Sjunga fel...HAHA

Måste bara skriva in några fule felsjungnigar här!HAH

Riktiga texten var:
Den blomstertid nu kommer,
med lust och fägring stor

Men jag sjöng:
Den blomstertid nu kommer,
med lust och rädisor

________________________________

Riktiga texten var:
It´s the final countdown.

Men jag sjöng:
It´s the flying cowtown.

________________________________

Riktiga texten var:
Nu sitter jag och fryser på en regnig perrong

Men jag sjöng:
Nu sitter jag och fiser på en regnig balkong

__________________________________

Riktiga texten var:
Han var en kort romans jag lämnat bakom mig

Men jag sjöng:
Han var en konfirmand jag lämnat bakom mig

________________________________

HAha.- Ja. det får vara nog. nu måste jag nog sova :P
GOD NATT<3


Kommentarer
Postat av: Madde

It`s th flynig cowtown!!Hahaahah, den var bäst!!:D:D:D<3<3<3

2009-09-02 @ 19:04:15
Postat av: matilda

hahahah alltså jag skulle kunna skratta HUR mycket som helst till dom här! :'DD LOVE IT!

2009-09-02 @ 19:35:23
URL: http://matildaj.blogg.se/
Postat av: Lina

Hahah ! gillar också "it's the flynig cowtown"! Hhaah. Cow.. haha! ;D <3

2009-09-02 @ 22:44:53
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0