An ocean of emotion

hej!

Nu var det längesedan.

Sen dess har jag bland annat:
*Vart på snabba cash!!! ( gaah. jaa. ni vet vad jag tänker!)
*Sjungit gospel (:
*haft läxor -.-
*vart i vinnersjö:)
*vart förkyld och missat Apun :/
*haft Polly :)
*ätit ute en massa

och massa mer..

Nu sitter jag i allafall iskolan och har egentligen slutat för ett tag sen. Men matildaj har matte, så jag väntar på henne. Sen ska vi dra ner mot stan, handla och sen träna med Madelene<3
Sen ska vi hem till matilda och äta osåå. Sen tänkte vi åka till bomhus och kolla på förhoppningsvis bra band som spelar :)

Nej. nu ska jag göra MDK-skiiiten :)
Upphovsätt för musik. -.-

Föresten fyllde ju bästaste madelene i hela världen år igår. så bilden får vara på oss
<3<3


heeejdååå!

Kommentarer
Postat av: Madde

:D<3

2010-02-13 @ 11:23:41
Postat av: Lina

Härliga grejor du har gjort de här dagarna du inte har skrivit blogg ;D . Men nu hoppas jag att vi ser en bättring här! Fler inlägg! :D Puss på dig<3

2010-02-13 @ 15:52:09
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Grattis till Madde i efterskott:D<3

2010-02-14 @ 11:10:46
URL: http://beatriceris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0