Firat Hanna i helgen!

hallådär!

nu sitter jag på Graflektionen. Göran är sjuk. Men vi jobbar på väldigt flitigt ändå ;)
faktiskt.

Här tänker jag sitta till tolv. Sen åker jag och jobbar några timmar och efter det drar jag till friskis och tränar:)

Ihelgen har jag firat Hanna gör nu är hon 18ÅR! :D
Och bara för det så får ni en fin bild. nååågra år tillbaka!

haha,. pappa och hanna!<3

igår var jag till vinnersjö, sen var mamma och jag ut och åkte spark
och jag försökte fota lite. Kallt var det!!

Nej. nu ska jag fortsätta med min tidning. Den ska vara klar den här veckan!
mycket at göra nu!

PUSSHEJ<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha! söt bild :D ;)

2010-02-23 @ 16:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0