Historia

hejhej!

Nu sitter jag och har historia och skriver om Aztekernas rike. -.-
men det gör inte så mycket att jag är astrött och att det här är tråkigt.
För jag känner mig ganska glad ändå! i lurarna sjunger Pat benatar för fullt
och efter historian ska jag till helges:D

I Tisdags var ju hela Media till Stockholm, mycket trevligt.
Först var vi på kulturhuset, men där blev vi inte kvar så länge.
Så då gick vi på stan och shoppade lite. Jag köpte ett par fina skor
för 100 kronor :D Sen åt vi på tacobar och sen åkte vi till frihamnen
för att sitta i publiken när tv3 hade inspelning av ett program som kommer
att börja gå i mars nån gång :) det var kul. men lite långt.
Vi kom hem vid halv ett. jag sov hos matildaj.
Sov 5 timmar. sen upp och skrev uppsats, sen skola hela dagen och sen friskis
klockan fem. Jag var ganska så slut när jag kom hem!
Somnade halv tio igår men har ändå varit trött idag.

jajaa. nu ska jag väl fortsätta med det här!
Föresten så har jag så fina vänner. Ni är så söta!<3
Föresten, fölåååt lina. du ska få bilderna!


Och nu, bara för att ni tydligen tycker att jag är så söt så kan
ni få en bild som jag hittade här sen typ sjuan . haha:')
tycker ni fortfarande att jag är "vacker"? ;)



haha,. hejdå!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kommer alltid vara vacker<3 torts att vi kan ha lite otur på vissa bilder haha, tjockisbilden!!:`D

2010-02-18 @ 17:53:29
Postat av: Lina

Jaa jag väntar på bilderna Friman!!! ;D Haha nejdå det är ingen fara.

Och svaret på frågan - Ja absolut. Du är alltid lika fin<3 :) Men som Madde skrev, ibland så kan det bli något fel på kameran och plötsligt ser man ut som en..ja "tjockisbilden"! hahah ;D Men de har sina söta sidor de med, även om man kanske inte ser dom. haha ;) <3

2010-02-18 @ 20:11:12
URL: http://liteomlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0