All night long

hejhej!
Nu var det ett tag sen igen.
Igår var jag,Bea,Lina och Madde in till stan. Först åt vi jättegod Kinamat
sen gick vi och bowlade.. Haha. det var jättekul. Men det var ett bra tag
sen jag gjorde det så jag var kanske liite sämre än jag trodde. men det gick
bättre mot slutet och jag kom tvåa tillslut.:)

På kvällen var jag,Lina och Madde till Tärnsjö på Torstens super show.
Först var det spex, sen macka och sen dansade vi ända till 2 :D
riktigt roligt var det!

Idag har jag inte gjort nånting. Verkligen ingenting! Typisk Söndag.
Kollat på Skärgårdsdoktorn och haft ont i magen..

Kollade lite på bilder tidigare och hittade en hel del festliga ena. Enjoy!

Linas supriseparty!

Katy Perry med Emma i stockholm!!!<3

Glassätande i vårskolen med Matildaj!

Paradiset med Jossa, Maja och Jennika

Sommar på ögården!<3

Rättvik!!

bastuflotten i sommras:)



Denna bild får avsluta! Spannien!

Pusshej!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0