How could the silence be so loud?

Hallådär :)

Nu sitter jag och skriver om den romerska republiken -.-
Tråkigt! men jag har bara 2 av fem punkter kvar;)

Idag har jag varit och jobbat, inte heller jättekul, men det är ju så söndagar brukar vara. tråkiga
jamen igår var jag, Madde, Louise och Lydia till Österfärnebo och kollade på några band som spelade.
haha,. vi hade ingen aning om vad det var, men det var ju trevligt!

För er som inte vet det så har jag köpt kort på friskis nu, så imorgon blir det medelpass med Matildaj:D

Mm,. nu ska jag basta med mamma och maja :)
Sitter vid pappas dator, så jag har inte så mycket bilder här men.. Ni kan ju få en från Spanien i sommras!
Åå. har jag sagt att jag vill ha sommar?!

haha,. det ser lite ut som att jag har gråtit. men isåfall är det glädjetårar!(;
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Lina

JAG VILL OCKSÅ VARA LIKA BRUN SOM DU ÄR PÅ BILDEN!! NU!!!

2010-01-31 @ 20:24:29
URL: http://liteomlina.blogg.se/
Postat av: Madde

Seriöst, nu är det illa, jag vart bländad av mina ben imorse!!:(

2010-02-02 @ 09:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0