Cause my mama taught me better than that!

Hej!

Nu sitter jag hemma för jag kom på att jag kunde åka in senare för vi har ingen Graf idag, typ :)

I Fredags var Jag,Lina och Madde iväg med några till och spelade Innebandy. Det var faktiskt kul, även om jag kanske inte är sådär jättebra. Träningsverken satt i till igår iallafall. Tror inte att jag känner så mycket av det idag. Ilördags var jag och åt mat, det var alla som hjälp till med crossen i sommras. Och sen drog jag till Madde och sen vidare på äventyr!
Igår åkte jag in och jobbade, och fick faktiskt lite hjälp av Maja, för hon ska städa när jag är i Polen och kanske lite i sommar. Så jag lära visa henne :)

Idag ska jag först träna medel klockan fem, sen dansa med Matilda klockan halv åtta, och hem på tiobussen. det kommer bli en lång dag! Men kul skulle jag tro :)

Haha,. jag hittade lite roliga bilder!


Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hahahah :´) äventyr var ordet! Fiina bilder: SKRIIIK!;)<3

2010-03-17 @ 10:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0