I´ve been waiting for a star to fall

Hej!
Såhär kan man sammanfatta min gårdag:

Såhär ser jag ut när jag pluggar Historia! Bilden längst ner till höger beskriver nog mest hur jag såg ut men,

jaja. idag har jag kollar på Desperate Housewives, maja hade lånat första säsongen av Alva.

Men nu. hör och häpna. Jag ska lägga mig tidigt ikväll! och få många timmars sömn. Jag menar, man måste ju vara utvilad när helgen kommer ;)

Hejdåå:D

FÖRESTEN!
Vi pollytjejer har en egen blogg nu, där vi även kommer att skriva när vi är i Polen. Läs den flitigt!
Pollytjejerna.blogg.se

Kommentarer
Postat av: matilda

SV: haha, jaa greta garbo <3 leonardo decarbo :D

2010-03-14 @ 14:32:13
URL: http://matildaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0